Hliníková cestná CRUSSIS kolobežka ONE ROAD s kolesami 28×20“ a hmotnosťou iba 7,40 kg je vhodná nielen pre pretekárov, ale pre všetkých, ktorí majú radi sviežu a rýchlu jazdu na kolobežke. Kolobežka je vhodná na asfaltové cesty a cyklotrasy vďaka patentovanému riešeniu rámu, kedy vďaka jeho vysokej tuhosti a vhodnej profilácii jednotlivých častí sa energia pri odraze nestráca, ale je s maximálnou účinnosťou prenášaná do zrýchlenia. Krátky rázvor kolies spolu s vhodne zvoleným uhlom stĺpiku riadenia zaručuje perfektnú ovládateľnosť kolobežky a zároveň stabilitu pri vyšších rýchlostiach.
Vzhľadom na nízko položený nášlap nie je kolobežka určená na jazdu v teréne.
Kolobežka Crussis ONE Road 4.2-2 je vhodná:
Výška postavy | Veľkosť kolies |
145-190 cm | 28''/20'' |
Technické parametre:
Hliníkový rám kolobežky ROAD so špecifickou a inovatívnou konštrukciou bol vyvinutý s najvyšším dôrazom na funkčnosť kolobežky. Kónický tvar hlavovej rúrky spolu s optimálne tvarovaným trojuholníkovým profilom krku zvyšuje pevnosť rámu.
Vďaka použitiu dvoch pätiek na zadnej vidlici je možné voliť medzi vyššou a nižšou polohou nášľapu, a teda zvoliť optimálnu svetlosť kolobežky podľa terénu, ktorým sa chystáte ísť. Pre jazdu na hladkom povrchu je ideálne zvoliť nižšiu svetlú výšku nášľapu (35 mm) pre jazdu v teréne potom vyšší nášľap (42 mm svetlej výšky). Znížením svetlej výšky je jazda na kolobežke fyzicky menej náročná, pretože stojná noha je pri odraze menej pokrčená a pri jazde menej „drepujete.“ A o to ide predovšetkým!
Predné plášte SCHWALBE DURANO DD Perf a zadné plášte SCHWALBE One Perf. Skvelé cestné plášte vyrobené zo športovej zmesi prírodného kaučuku SpeedGrip, ktorý umožňuje dofúknutie pneumatiky až do tlaku 8 barov. Vďaka použitému materiálu a vysokému tlaku je zaistený extrémne nízky valivý odpor a výborný záber. Plášť je navyše chránený proti defektu dvojitou vrstvou nylonovej tkaniny RaceGuard. Reflexný pruh, ktorý sa rozsvieti pri nasvietení reflektorom okolo celého obvodu plášťa, prispieva k zvýšeniu pasívnej bezpečnosti jazdca za nižšej viditeľnosti.
Unikátne riešený nášľap tvorí jeden celok so zadnou vidlicou. Nie je to len svojbytný dizajnový prvok, ale predovšetkým konštrukčné riešenie eliminujúce u kolobežiek typické únavové lomy v miestach obvyklého navarenia zadnej vidlice k nášľapu. Zachovaním kontinuálnej šírky nášľapu 102 mm po celej jeho dĺžke vrátane zadnej vidlice, ktorá spolu s 65 mm úzkym zadným nábojom minimalizuje možnosť kolobežkármi nenávideného kopnutia do členkov pri odraze. Zdvihnutá špička nášľapu zaisťuje optimálnu prejazdnosť kolobežky terénom; predchádza zapichnutiu nášľapu do prekážky (terénnej vlny, obrubníka a pod.) a prípadnému pádu.
Bezpečie a pohodlie jazdy zaručujú brzdy s vysokým brzdným účinkom a integrovaným zvončekom na ľavej páke a tiež pohodlné silikónové gripy.