Kategórie
 
 
 
 
 
 
 
Výmena tovaru

Nesplnil tovar vaše očakávanie? Alebo vám nesadla veľkosť? 

V nasledujúcich bodoch prinášame stručný návod ako postupovať pri výmene tovaru: 

Výmena tovaru na predajni:

1. Tovar zakúpený na predajni je možné vymeniť do 14 dní od jeho kúpy, výnimkou je tovar zhotovený na mieru napr. montáž a vŕtanie viazania na lyže na mieru a tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť napr. impregnačné a čistiace prostriedky (takýto tovar nemožno vymeniť).

2. Tovar, ktorý chcete vymeniť musí byť v pôvodnom obale s pôvodnými visačkami, nepoškodený, nepoužívaný a vrátane prípadného príslušenstva, tak aby bol použiteľný na ďalši predaj.

3. Vyplňte a vytlačte si Formulár na výmenu tovaru a prineste ho spolu s dokladom o kúpe/ faktúrou a tovarom na predajňu počas otváracej doby:

Dual Sport, s.r.o.
Kvačalova 45
010 04 Žilina

4. Výmena je možná za akýkoľvek tovar rovnakej alebo vyššej hodnoty, peniaze pri výmene tovaru nevraciame. V prípade výberu tovaru vo vyššej hodnote rozdiel medzi cenami doplatíte na pokladni.

 

Výmena tovaru poštou/ kuriérom:

1. Tovar zakúpený cez e-shop môžete vymeniť do 14dní od jeho doručenia, výnimkou je tovar zhotovený na mieru napr. montáž a vŕtanie viazania na lyže na mieru a tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť napr. impregnačné a čistiace prostriedky (takýto tovar nemožno vymeniť).

2. Tovar, ktorý chcete vymeniť musí byť v pôvodnom obale s pôvodnými visačkami, nepoškodený, nepoužívaný a vrátane prípadného príslušenstva, tak aby bol použiteľný na ďalši predaj.

3. Vyplňte a vytlačte si Formulár na výmenu tovaru a vložte ho do jedného balíka spolu s faktúrou a tovarom.

4. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k poškodeniu.

5. Balík zašlite na adresu predajne: 

Dual Sport, s.r.o.
Kvačalova 45
010 04 Žilina
Slovenská republika

6. Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude balík prevzatý a prepravca vám ho vráti späť. V prípade, že budete tovar zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty, nevyužívajte službu ,,Balík na poštu" (čas vybavenia žiadosti sa v takom prípade predĺži o dobu odbernej lehoty určenej na uloženie balíka).

7. Po prijatí balíka vám obratom zašleme nový tovar na základe formulára o výmene. 

8. Výmena je možná za akýkoľvek tovar rovnakej alebo vyššej hodnoty, peniaze pri výmene tovaru nevraciame. V prípade výberu tovaru vo vyššej hodnote rozdiel medzi cenami doplatíte.

9. Cena dopravy nie je zahrnutá v cene tovaru.

 

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: 0950 641 581 alebo 0948 150 103 poprípade na info@dualsport.sk.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia