Kategórie
 
 
 
 
 
 
 
Reklamácia tovaru

Na tovar zakúpený u nás máte podľa zákona záručnú dobu 2 roky, pokiaľ nie je v priloženom záručnom liste uvedené inak. Záručná lehota začína platiť dňom prevzatia tovaru.

V nasledujúcich bodoch prinášame stručný návod ako postupovať pri reklamácií tovaru:

Reklamácia pri preprave:

Náš tovar sa snažíme baliť tak, aby sa zminimazovala možnosť poškodenia pri preprave. Môže sa však stať, že k poškodeniu obalu a následne aj tovaru pri preprave dôjde. V takom prípade postupujte následovne:

1. Tovar nepreberajte a oboznámte prepravcu so skutočnosťou.

2. Vypíšte s prepravcom Protokol o škode.

3. Zároveň vás prosíme o zaslanie informačného mailu na info@dualsport.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a vedeli vás informovať o ďalšom postupe.

 

Reklamácia osobne na predajni:

Pokiaľ sa na tovare vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka máte právo ho reklamovať priamo na predajni poprípade prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti.

1. Pri reklamácii je potrebné so sebou priniesť okrem tovaru aj doklad o kúpe a záručný list (pokiaľ bol pri tovare pribalený).

2. Tovar prosím prineste kompletný, očistený a suchý.

3. Predajca s vami následne spíše reklamačný formulár a najneskôr do 30 dní vás bude informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších postupoch. 

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: 0950 641 581 alebo 0948 150 103 poprípade na info@dualsport.sk.

 

Reklamácia prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti:

Pokiaľ sa na tovare vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka máte právo ho reklamovať priamo na predajni poprípade prostredníctvom pošty/ prepravnej spoločnosti.

1. Skontrolujte si, či je tovar v záručnej lehote.

2. Vyplňte a vytlačte si Reklamačný formulár a vložte ho do jedného balíka spolu s tovarom na reklamáciu, dokladom o kúpe/faktúrou a záručným listom (pokiaľ bol pri tovare pribalený).

3. Tovar prosím zasielajte kompletný, očistený a suchý.

4. Tovar starostlivo zabaľte, aby nedošlo behom dopravy k ďalšiemu poškodeniu.

5. Balík zašlite na adresu predajne:

Dual Sport, s.r.o.
Kvačalova 45
010 04 Žilina
Slovenská republika

6. Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude balík prevzatý a prepravca vám ho vráti späť. V prípade, že budete tovar zasielať prostredníctvom Slovenskej pošty, nevyužívajte službu ,,Balík na poštu" (čas vybavenia žiadosti sa v takom prípade predĺži o dobu odbernej lehoty určenej na uloženie balíka).

7. Po prijatí balíka vás budeme najneskôr do 30 dní informovať o vyhodnotení reklamácie a ďalších postupoch. 

8. Pokiaľ sa vám nechce tovar baliť a zasielať môžete nám ho odovzdať aj priamo na predajni počas otváracej doby. 

V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať na tel. čísle: 0950 641 581 alebo 0948 150 103 poprípade na info@dualsport.sk.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia